Bütün Paylaşımlarımız

Öğretmenlerin amaçlarını ve motivasyonlarını, mizaçları, içlerinde bulundukları çevre, kültür ve çağ bağlamında “bir”leştirme vizyonuyla, kendilerini sadece bir “öğretmen/eğitimci” olarak değil, bir insan olarak keşfetmelerine, anlamalarına ve yenilemelerine yardımcı oluyoruz.

Filtreler

Post Categories parent
Daha Fazla Göster

Kişiselleştirme Dedikleri

Eğitimde kişiselleşmeye geçmeden önce tıptan bir örnek vereyim: Tıpta kişiye özel ilaç vermek mümkün ancak yapılmıyor.

Eğlen-Öğren Atölyeleri İçin İlk Adım

Önce Öğretmen Vakfı olarak, ICSE Factory Projesi kapsamında düzenlenecek Eğlen-Öğren Atölyeleri için önemli bir adım daha attık. Proje ortağımız Kastamonu Üniversitesi’nden Doç. Dr. Gökhan Kaya’nın

Cumhuriyet ve Eğitim

Mustafa Kemal, Ankara’da yeni devletin kuruluş hazırlıklarını yaparken cephede savaşın en yoğun günlerinde, 1921 Temmuz’unda, Ankara’da Maarif Kongresi’ni topluyor. Eğitim İstiklal Harbi’nden daha önemlidir mesajını

Birisi Olmak, Bir Şey Olmak

Çağ, iletişimsel kapitalizmin tüm insani ve toplumsal kimlikleri yok ettiği bir çağ. Artık, kendimizi tanımlamak için kullandığımız kelimelerin sahibi değiliz. Herkesin kendini meta olarak görmeye

Başarıyla İlhamın Ters İstikameti

Günümüzde her insan diğerlerinden üstün gelmesi gerektiğine inandırılıyor. “Diğeri değil ben kazanmak zorundayım, ilk olmalıyım, rekabetçi olmak zorundayım” duygusu hakim.

“Google Nesli”: Geleceğin Araştırmacısının Bilgi Davranışı

Bu makale, geleceğin “Google Nesli” olarak da bilinen uzman araştırmacılarının beş ila on yıl içinde dijital kaynaklara nasıl erişecekleri ve bunlarla etkileşime girebilecekleri sorusunu araştırıyor

Araştırma Nasıl Yapılır?

Araştırma, sadece bilgi edinme süreci değil, aynı zamanda kişisel ve mesleki gelişimin anahtarıdır.

Değişimin Büyüsü

Değişim kendi dünyamızın görüşünün ötesinde çok ötesinde bir şey. Değişim kavramını zaman, mekan, ideoloji, kültür bağlamlarında yeniden düşünmekte yarar var. Başkası için iyi olan değişim